EXPOSICI脫 D'ALMA PUJOL
14 de maig de 2022

Del 14 de maig al 10 de juny, exposici贸 de dibuix i pintura d'alma Pujol. Inauguraci贸 dissabte dia 14 a les 19:30.
Horaris:
Feiners de 9 a 13. Dissabtes de 10 a 13 i de 17 a  20h
Diumenges de 10 a 13h
Alma Pujol est脿 cursant el programa a temps complet de dibuix i pintura a Barcelona Academy of Art; beca d'assistent d'estudi. Ha cursat batxillerat art铆stic modalitat pl脿stica a l'escola d'Art i Superior de Disseny de Vic amb l'excel路l猫ncia per part del departament de dibuix art铆stic. Va assistir a la Resid猫ncia art铆stica Kingsbrae Garden, Saint Andrews, New Brunswuick, Canad脿. Ha estat seleccionada al 14th Art Renewal Center Salon competition, categoria Da Vinci, i ha publicat al cat脿leg de la marca Nitram, EUA, i al 14th International ARC Salon Competition Catalogue.