PRIMERA FIRA TOCA FUSTA. 21, 22 i 23 DE DESEMBRE DE 2019
20 de desembre de 2019

El Museu de la Torneria participa de la primera fira Toca Fusta. En aquesta primera edici贸 hi ha activitats a la pla莽a Nova, a la pla莽a del Torners i al Museu durant els dies. La fira s'adre莽a als infant a trav茅s dels jocs de fusta. Tamb茅 t茅 per objectiu impulsar el comer莽 local i les empreses del sector de la torneria de fusta. Hi ha activitats l煤diques i tallers a la pla莽a Nova els tres dies. L'activitat comercial a la pla莽a Nova es concentra en el dissabte dia 21. A la pla莽a dels Torners hi ha activitats l煤diques els dies 21 i 22, dissabte i diumenge, amb els jocs dissenyats pel taller RECREA. Al Museu de la Torneria hi ha exposici贸 de jocs de fusta de les empreses de la Vall del Ges (vest铆bul del museu). No hi ha venda de producte. I, finalment, visites guiades al Museu de la Torneria els tres dies a les 11 i a les 16:30 (de pagament).