CARANDELL: 9a SIMFONIA DE BEETHOVEN
16 d'octubre de 2021

Museu de la Torneria Dissabte dia 16 d’octubre de 2021 Sessions: a les 19h i a les 21h Sala d’actes de la planta baixa (audiovisual) Entrada gratuïta amb reserva prèvia: 93 8596476 i info@museudelatorneria.cat   El pintor gironí Joan Pujol Carandell, d’arrels torellonenques, presenta un muntatge audiovisual dedicat a la 9a Simfonia de Beethoven en el 251è aniversari del naixement del compositor alemany. L’autor ens proposa endinsar-nos en la música de Ludwig van Beethoven a través de la pintura. Carandell recrea i explica, amb el seu estil pictòric, un moment culminant de la música clàssica.  Aquest pintor fusiona, des de fa anys, la història de la música i la seva pintura.

Museu de la Torneria 2015 Web realitzat per: Creació de pàgines web Torelló - SGM